30 oktober 2009

MARTE

Hei peoplee.

Nå sitter jeg og marte å læxern på pcen. Vi møttes på cc, var der litt og shoppet. Jeg kjøpte meg en hvit lang hettegenser, rosa solbriller og spenner. mens marte kjøpte seg spenner og solbriller bare. Vi kjøpte mat på burgerking, sammen med pappa. Plutselig når vi satt og spiste fikk marte øye på noe kjent, hun bare. døh, er ikke det der stian? også var det han! men han var med andre folk så vi gadd ikke gå til han .. Han vinket og gikk.

Pappa hadde ikke kjøpt bursdags gave til meg enda, så jeg kunne bestemme om jeg skulle være med å kjøpe eller om jeg ikke skulle få den før i morgen. Men jeg ble med, å fikk bestemme litt. men alt var så dyyyyrt, jeg fant bare ting som var dyre! men jeg fant ett rosa kamera som ikke kostet så mye! så jeg fikk det, heha. Så etter hvert kommer det noen bilder av meg og marte, og sikker noen outfit's. hehea

Når har du bursdag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar