31 oktober 2009

TANTE ++


Hei peoplee.

Nå sitter jeg og marte på dataen, etter en laang dag. Det hele startet med at vi sto opp, spiste, og fikset oss ( min outfit kommer senere ). I halv 3 tiden dro vi til tante, der fikk jeg en gave som var hårspray, godteri og 300 kr. Tante ventet mer besøk i dag, så det kom noen kjente og det eldste søskenbarnet mitt Tommy. Da vi skulle spise skulle jeg og marte hoppe ett hakk bortover så Tommy skulle få sitte og, og hun bare: Skal vi bytte plass? fordi hun satt ved siden av Tommy. Så vi byttet, vi spiste bløtkake. Den var skikkelig kvalmenes ..

Etter en stund var jeg og marte lei av å sitte å høre på voksen snakk. Så vi ble skikkelig rastløse og ville hjem! Men pappa er jo såå treg, så han skal snakke med alle leeeeenge før vi drar. Når vi endelig skal til å dra, hopper pappa på meg å sier at jeg skal bære han ut i bilen, men jeg er jo ikke så støtig, så jeg greide å tryne, også tryna han over meg igjen, au!

Men endelig skulle vi dra, vi satte oss i bilen, musikken var lav, men det var høy om man var stille. I bilen ble det skikkelig stille, og jeg og marte ble skikkelig trøtte. Jeg holdte hvertfall på å sovne, men så var vi nesten fremme å vi skulle på butikken!
KIWI, KJAPT TRYK Å BILLIG! heaha, vi kjøpe masseee godteri og noe mat. Jeg glemte jo ofc å ta bilde av godteriet, men det kommer senere!
Dette kjøpte vi:
ekstra stor pose smash! Pistasje nøtter. To bokser med smågodt, som ofc var heelt fylt opp. sørlandskips, to pakker hubba bubba.
Så vi skal ikke være godteri sult'ne i dag hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar