29 oktober 2009

because

Hallo peoplee.

Jeg har blitt så lei av blogg.no, at jeg bare mått prøve noe nytt.
Jeg vet ikke enda om jeg kommer til å blogge for fullt, fordi noen ganger har jeg ikke blogglyst. men jeg skal prøve å blogge så mye jeg kan.
Jeg kommer til å ha konkurranser, både med og uten premier.
okei, til dagen i dag:
Jeg sto opp klokken 11, og for de som har lest bloggen min før vet nok hvorfor. men for dere som ikke vet det er det fordi jeg har hatt svineinfluensa og har vært hjemme i en hel uke. Når jeg sto opp gikk jeg i kjellerstuen og satte meg til å se på tv. Litt etter satte jeg meg på dataen, jeg har egentlig ikke gjort så mye i dag, men er det så rart. jeg orker rett og slett ikke.

Imorgen kommer bestevennen min! marte, bloggen hennes finner du her.
jeg og pappa skal hente hun i gjøvik, på cc. Jeg og hun skal kanskje være der igjen litt, for å møte Stian, men det er ikke sikkert.
Marte skal være hos meg hele helgen, og på lørdag er det halloween, og min bursdag! så jeg er veldig takknemlig om du gratulerer meg med dagen! :)

men nå skal jeg se på tv, drikke kakao. Og jeg blogger nok snart igjen!

jannickelarsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar