30 oktober 2009

God morgen!


Hallo people.

Nå har jeg akkurat våknet, og det første jeg gjorde var å sette meg på dataen. heha, det er standar meg!
Nå sitter jeg bare på msn, facebook og hører på musikk. Idag skal jeg sminke meg for første gang på en uke!

Senere idag skal jeg til pappa, og bestevennen min kommer. Fy som jeg gleder meg, jeg har ikke sett hun på kjeeeempe lenge. Imorgen har jeg bursdag, det gleder jeg meg også til! Men mest av alt blir det sinnsykt herlig å våkne opp å vite at bestevennen min ligger rett ved siden av!

For de som ikke vet det, så bor Marte i søndre land, 20 min unna gjøvik ca. Jeg ble kjent med hun på nettet, og husker det fortsatt hvordan vi ble kjent. Vi ble kjent vinteren 08, vi snakket sammen hver dag og natt på msn og over nettet. Og i sommerferien 09, møttes vi for første gang! Etter det har vi begynt å møtes så ofte vi kan, det er jeg veldig glad for!

Imorgen skal vi til tante en tur tror jeg, hun har også bursdag! Imens pappa er der å ''voksen'' snakker, skal jeg spørre om jeg og marte kan dra til byen i hamar. Tante bor mellom Elverum og Hamar.
Imorgen er det jo halloween å, og mange spørr om det er gøy å ha bursdag på halloween. Det er både ja og nei, årene mellom 6-11 er gøy, fordi da vet alle at du skal ha halloween bursdag, og det er så staas, at vi skal kle oss ut og konkurranser om hvem som er skumlest å sånt, men nå er det ikke så gøy lenger. Nå er det vell egentlig jentekvelder og sånt som står for tuur. I år skal jeg ikke ha noe sånn spesielt bursdags party tror jeg, men kan hende jeg ber jentene over på pizza og en film elns.


Men på selve bursdagen min skal jeg sitte å kose meg med Marte og Pappa :- D hihi.

Går du fortsatt halloween?





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar