01 november 2009

bildefull helg

Hei peoplee. Nå sitter jeg og marte i senga og daffer, vi ble vekt av at mamma ringe meg klokken halv 11. og fikk ikke sove mer! Vi satte oss derfor på pcen og daffer der, vi sitter å spiser godteri etter i går å, men ofc så er marte så stupid, så hun tar en godteribit, spiser litt og kaster den oppi bollen igjen. Også tar hun en ny en, og gjør akkurat det samme. Også tok hun potetgull posen, og gjordee akkurat det samme. hun er litt spesiell, men min spesielle bestevenn! Ihelgen har vi tatt masse bilder, men for det meste så er det bare kødde bilder, så nesten ingen fine. Men jeg legger ut noen i dette innlegget. Idag skal jeg hjem til mamma igjen, jeg har ikke fått gave av mamma og familien der. Så det skal jeg få idag. Så jeg blogger om det jeg har fått, og tar sikkert noen bilder å legger ut! Imorgen er det skole igjen, jeg var ikke på skolen den forrige uken, pga kanskje svineinfluensa.

Igår stripet pappa håret, og jeg skulle ofc ha bilde! Jeg fikk ta bilde, så lenge han fikk en godteri bit! det fikk han, og vi fikk bilde. Vi gikk på rommet, og jeg var litt sånn hyper! Og vi hadde ingen ingen ting å gjøre, så vi fant ut at vi skulle oversminke oss!

orker ikke legge ut fler, tar så lang tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar