01 november 2009

åhyesyesyes


Hei people.

Nå sitter jeg å ser på tv, nemlig min nye tv! åhyes, jeg fikk flatskjerm! Jeg er kjempe fornøyd, og det er skikkelig bra kvalitet på skjermen.
Jeg kan bruke pc på den, sette inn minnekortet om jeg vil se på bildene jeg har på minnekortet, jeg kan se filmer på den uten dvd spiller, den er nemlig innebygd! Jeg har og d- koder, så får inn masse masse kanaler!
Av marte fikk jeg et kjempe fint kjede, og et langt brev! jeg skulle og få solbriller, men hun bestilte på nettet og de kom ikke før hun kom til meg. Så de skulle jeg få neste gang
jeg kom.

Jeg har og fått penger, men jeg har ikke fått alle gavene mine enda, så mer kan det bli!
Ps: det var ikke meningen å ta bilde av tv'en akkurat på det bilde! :- )





blogges

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar